Ya wasn’t Rocking it Right

l_5ed722f391f841ba6ed6fef53f2f1b61.jpg

Hair braiding, as we know it today has its origins in West Africa. The different and often complex designs signify the social status, age group and other attributes. Itwas an ancient art, practiced by the Ancient Egyptians as long ago as 4000 BC.

And Now in 2007 AD the art is still alive. Mimi, who in my opinion is the best braider iv ever seen(and i wish I knewwhen i had my hair) her skills are impecable…. She’s very creative and if you got enuff hair she can do pretty much anything…Ya niggas aint rocking it right tho..Look in the mirror..if ya braids dont look as good as these..Then step ya shit up..Shorty is nice..For more info..contact her thru myspace..

l_d74f74cfb54953294479b51914a9ae92.jpgl_655e9e19ec19de3e74717cad7adba3ed.jpgl_ce60f65cc8795d39c7266293d36838361.jpgl_27eb614993873e523e1231b7f1696c91.jpg

l_c1bb4f26d2d242d3908b2e5f8591e9bd.jpgShe do weaves too!! haha

Advertisements

13 Responses to “Ya wasn’t Rocking it Right”

  1. Da Boy Snap Says:

    i tell u this much…you can fawkin braid ur ass off for a white gurl!!!

  2. Jackie Says:

    Heyy mimi havent talk or seen you in awhile!! i miss my braids bein SICKER THAN EVER BY THE BEST OF COURSE MIMI! lol anywaysz well talk to you soon!!

    Much Love Muahsz!! xoxo 😀

  3. SNoW Says:

    still waitin to get sum time off so i can go get my hair braided by you. you are by far, the best braider i seen. stay up iight ma =]

  4. G shit Says:

    Damn offfical

  5. dropfan195 Says:

    damn shes mad ill wit it

  6. woodro Says:

    yes mimi is nasty with it

  7. Misseducated Chik Says:

    Wood, who is this girl, I want this girl to briad my daughter’s and man’s dread’s let me know what it is hommie,,,MUAH…I miss you hommie

  8. woodro Says:

    the greatest braider alive nigga act like you know!!

  9. BIG - IZ Says:

    MIMI UR BRAIDS IS OFF THE HOOK MAD LOVE SISTER …

  10. Angel Says:

    Damn Mimi you doing your thing girl, definitely going places. Lots of love girl!!

  11. Keon Says:

    damn mimi i knew u for awhile now and i never new u had it like this, keep it up and one day its gonna realli pay off

  12. OUTRUN900 Says:

    MIMI SKILLZ ARE OVER THE TOP. GIRL GOING SOMEWHERE WITH SKILLZ LIKE THAT. MAMA KEEP IT UP AND IMMA SEE THE NEXT RAPP VIDEOS ROCKING YOUR BRAIDS ..WHOOT WHOOT

  13. charm the sizzelz Says:

    yeah mimis the best braider of all time i love you mimi q ribs

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s


%d bloggers like this: